Äntligen vår!

Sitter på mitt pluggfik och tittar ut på vårstockholm. Har till och med sett folk i shorts idag, måtte det inte jinxa bort det här fina vädret! Det är verkligen dags för vår på riktigt nu tycker jag.

Jag kämpar på med anatomiplugget och hoppas att det ska gå vägen för mig på omtentan på onsdag. Det vore skönt att bli klar med kursen Den friska människan 3, och slippa resta igen. Men om det inte skulle gå den här gången heller har man fler chanser på sig – det är såklart skönt att komma ihåg så att man kan hålla pressen och stressen på en rimlig nivå. 

Funderar på att styra upp ett rimligare system för mitt plugg, såhär ser det ut precis just nu:

FullSizeRender (2)
En massa post it-lappar med anteckningar över sånt jag måste gå igenom igen. Vad tror ni, finns det utrymme för förbättringar kanske? En vacker dag kanske jag blir en flashcardsperson, men ännu är jag inte riktigt där… 🙂

Leave a comment